Marketing- en commerciële diensten

MarketingVakmanschap is vandaag de dag niet meer voldoende om in de bouwbranche succesvol te opereren.  Om een goede boterham te kunnen verdienen, zul je je met je bedrijf vooral op particulieren moeten richten. Na jaren zijn huishoudens weer bereid in wooncomfort te investeren.

Hoe wordt jij met je bedrijf door deze klant gevonden op het moment dat hij om een goede vakman verlegen zit? Wij helpen je via een marketingstrategie met een breed scala aan onderwerpen. Om te beginnen bepalen we samen waarmee jij je met je bedrijf onderscheidt en wat jouw doelgroep is. Vervolgens wordt een communicatieplan gemaakt hoe jij je bedrijf presenteert waarbij je die doelgroep actief opzoekt. Bijvoorbeeld door je eigen website zó in te richten dat je hoog in Google genoteerd staat.  Ook Social Media speelt een belangrijke rol. Maar ook een actieve direct-mail campagne werpt vandaag de dag nog steeds zijn vruchten af. Zaak is dat je boodschap goed vertaald wordt en gericht bij je potentiële opdrachtgever terechtkomt.

Je moet je onderneming professioneel presenteren. Je drukwerk, kleding, je vervoer maar ook bijvoorbeeld je offertes moeten perfect in orde zijn. Op die manier merkt de klant dat je je zaakjes goed op orde hebt en niets aan het toeval overlaat. Met zo’n professional doet men graag zaken.

Tijdens de bedrijfsscan geven we aan hoe je jouw bedrijf optimaal kunt presenteren. Aan jou de keuze om die onderwerpen zelf op te pakken of het in één keer goed te organiseren via het uitgekiende pakket Op Maat Bouwen Marktbewerkingpakket.

Puzzel Franchise?

Het aansluiten bij een franchiseorganisatie in de bouw kan de oplossing voor jouw puzzelstukjes zijn. Denk niet dat zo’n organisatie al alle puzzelstukjes voor je op een rij heeft. Natuurlijk hebben ze volop kennis van zaken die uitgekristalliseerd zijn. Het gaat om jouw onderneming en zorg dat er een maatplan ligt waarin jij je thuis voelt. Kom eens praten.

icon-aanvraag